Hallo allemaal, Ik heb op dinsdag 24 december als mede-ambassadeur van de DSW ijsbaan clinics gedaan met Barbara de Loor. Het was heel gezellig en er waren heel veel mensen van DKIJV om te helpen. Het regende alleen bij de laatste clinics, dus we hadden geluk! Er waren ook veel kinderen van DKIJV die de […]

Geplaatst in


